• Pytania i Odpowiedzi

I. Przelewy24 – jak dokończyć przerwaną płatność?

1.       Wejdź na zakładkę „Moje konto” w prawym, górnym rogu strony

2.       Wybierz  „Zamówienia”  

3.       Wyszukaj swoje zamówienie 

4.       Wyszukaj "Status Płatności"

5.       Wybierz „Ponów Płatność"

II. Mam inny numer zamówienia niż podany przy zamówieniu.

1.       Spokojnie. Korzystamy z zewnętrznego programu do obsługi zamówień w związku z tym twoje zamówienie ma przypisany wewnętrzny numer, który jest wykorzystywany do skompletowania zamówienia. W razie pytań możesz powoływać się na oba numery zamówień.

III. Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

1.       Na twój adres mailowy została wysłana wiadomość o wysyłce wraz z numerem przesyłki.

IV. Gdzie znajdę formularz zwrotu ?

1.       Formularz zwrotu można pobrać klikając TUTAJ.